آنچه که باید در مورد برند ولدان ( ولدون ) صندلی ماشین کودک بدانید

برند ولدان | نی نی دیجی

به دنبال برند ولدون هستید؟

اگر چند وقتی هستش که قصد خرید یک صندلی ماشین بچه مناسب کودک خودتون رو دارید و در حال تحقیق و بررسی برندها و مارک های مختلف ایرانی و خارجی هستید، مطمئنا اسم ولدان یا همان ولدون رو شنیده اید. مخصوصا اینکه این برند در بازار ایران جزو برندهای معروف و شناخته شده صندلی ماشین به حساب میاد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قبل از اقدام به خرید یک وسیله حتما سعی میکنید تحقیقات کامل و جامع توی اینترنت و جاهای دیگه انجام بدید و بعد نسبت به خرید اقدام کنید، مطمئنا این مقاله به شما کمک میکنه تا شناخت نسبی از برند ولدان بدست بیارید و بتونید تحقیقات و اطلاعات خودتون رو کامل کنید!

به عنوان اولین نکته باید به این موضوع اشاره کنیم که برند ولدان (ولدون) یک برند کاملا چینی و ساخت کشور چین هستش که بنیانگذار و کارخانه این برند هم در چین واقع شده. متاسفانه به دلیل تشابه لفظی و نوشتاری که برند ولدون با کلمات آلمانی داره، بعضی جاها صندلی ماشین ولدون رو ساخت کشور آلمان معرفی می کنن که باید گفت این موضوع صحت نداره. هرچند صندلی ماشین ولدون یکی از باکیفیت های بازار ایران به شمار میاد ولی این تشابه اسمی نباید شما رو دچار خطا و اشتباه کنه.

صندلی ماشین ولدون | صندلی ماشین ولدان | نی نی دیجی

تاسیس برند ولدون ( ولدان ):

خانم لین جیانگژوان بنیانگذار کمپانی و برند ولدون ( welldon )  در مورد انگیزه خودش از تاسیس این برند گفته: مشاهده یک تصادف دلیل انگیزه او برای تولید صندلی ماشین بچه بوده. ایشون اضافه میکنه : در سال 2000 تصادفی رو در یکی از جاده ها مشاهده کردم، ابتدا فکر کردم فرد داخل ماشین باید به شدت آسیب دیده باشه، اما امدادگرها کودکی رو از صندلی عقب ماشین بیرون آوردن که اون کودک به دلیل نشستن روی یک صندلی مخصوص کاملا صحیح و سالم بود. تازه فهمیدم این صندلی ویژه همان “صندلی ایمنی کودک” هستش و برای بار اول با این محصول آشنا شدم. همان زمان یک ایده به ذهن من خطور کرد و اون هم این بود که با این محصول میشه جان هزاران کودک رو در جهان نجات داد و باید در چین هم استفاده از اون رو تبلیغ و رایج کنیم.

در سال 2003 وقتی دختر کوچک من به دنیا اومد دوباره این ایده در من جان گرفت که چجوری می تونم صندلی ماشین ایمن تری برای فرزند خودم بسازم تا از دخترم درمسافرت محافظت کنه. انگیزه ای که مدام بهش فکر میکردم و در نهایت بعد از یک ماه فکر و برنامه ریزی و تحقیق، تصمیم گرفتم رسالت خودم رو انجام بدم و اقدام به تولید صندلی ماشین بچه کنم.

هچنین خانم لین میگه: 900 روز طول کشید تا برند مستقل خودم رو در چین و اورپا و آمریکا معرفی کنم. از آنجایی که می خواستم محصولم کاملا برجسته و متعالی باشه، اسم اون رو welldon  گذاشتم که در زبان انگلیسی به معنی کاری هستش که خوب انجام شده و ترجمه چینی اون wheelon   هم به همین مفهوم اشاره داره. از همان ابتدا هدف گذاری کردم که قصدم تنها ساختن صندلی های ایمن کودک و با کیفیت بالا باشه.

در سال 2005 در نهایت ما موفق به کسب گواهینامه بین المللی و استانداردهای لازم شدیم و شرکت ویلتون یک شرکت تولید کننده صندلی ماشین چینی به وجود اومد. و زمانی که دختر کوچیکم برای اولین بار روی صندلی ماشین ساخته خودم قرار گرفت احساس غروری کردم که هرگز قبلا تجربه اون رو نداشتم.

در 2006 سال شروع فعالیت ما بود. ابتدا در نمایشگاه کانتون با نام تجاری صندلی ماشین کودک wheelon  شرکت کردیم و مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفتیم. به صورتی که تعجب و تحسین دوستان خارجی حاضر در نمایشگاه رو فراموش نخواهم کرد. در همان سال در نمایشگاه کلن آلمان هم برند wheelon رو به عنوان یک برند چینی تولید کننده صندلی ماشین بچه معرفی کردیم و باز هم بازخورد گرم مخاطبان رو داشتیم که موجب دریافت سفارشات زیادی از سوی مشتریان شد.

بهره گیری از طراحان هلندی در طراحی صندلی ماشین کودک ولدون:

تحقیق و توسعه به عنوان یکی از پارمترهای تولید صندلی ماشین کودک در کمپانی ولدان هستش، از این رو این شرکت در سال 2007 طبق توافقی که با یکی از مشهور ترین شرکت های طراحی صنعتی در هلند داشت، نسل جدید صندلی ماشین های کودک رو که مطابق استانداردهای بین المللی بود طراحی و به بازار عرضه کرد. در نتیجه این همکاری فی ما بین شکل گرفته بین کمپانی ولدان و شرکت طراح هلندی ، صندلی ماشین ولدان مدل cocoon of love  روانه بازار شد. صندلی ماشین های تولیدی شرکت ولدون دارای استانداردهای بین المللی و اروپا مانند CE  و  ECE  و… می باشد.

ویژگی های صندلی ماشین بچه ولدون:

صندلی ماشین کودک که در بازار ایران با برند ولدان وجود داره، یکی از صندلی ماشین های نسبتا با کیفیت و سطح متوسط محسوب میشه. این صندلی ماشین با توجه به قابلیت و کیفیتی که داره از قیمت مناسبی هم برخورداره که موجب اقبال مصرف کنندگان به خرید محصولات این برند شده. برخی از ویژگی های این برند عبارتند است:

  • دارای جنس بدنه با کیفیت: جنس بدنه این صندلی ماشین دارای کیفیت نسبتا مناسب و قابل قبول هستش و ضخامت پلاستیک به کار رفته در بدنه کیفیت مناسبی داره که در زمان خطرات احتمالی کودک شما رو از صدمه و آسیب محافظت میکنه.
  • جنس روکش: جنس روکش صندلی ماشین welldon معمولا از جنس پارچه پنبه ای هستش و بعضا هم از ترکیب پارچه یا چرم و حتی چرم کامل در روکش اون استفاده میشه که موجب عدم حساسیت و عرق کردن بچه میشه. جنس چرمی این صندلی هم از نوع چرم منفذ دار هستش که موجب جلوگیری از تعریق کودک شده و باعث راحتی بیشتر کودک خواهد شد.
  • وجود حالت خواب کامل: بیشتر صندلی ماشین های موجود در بازار دارای حالت نشسته و لمیده هستن و کمتر صندلی پیدا میشه که دارای حالت خواب کامل باشه. البته باید به این نکته مهم توجه کنید که حالت خواب کامل تنها برای کودکان نوزاد کاربرد داره و صندلی هایی که تحمل وزن اونها 9 تا 18 کیلو و یا بالاتر هستن نیازی به وجود این قابلیت نیست.
  • قابلیت استفاده از نوزادی: بیشتر صندلی ماشین های ولدان دارای قابلیت استفاده از نوزادی یا همان 0 کیلو تا 25 کیلو رو دارن که این به عنوان یک مزیت برای کسانی که کودک اونها زیر یک سال هستش، اهمیت زیادی داره. در این حالت شما دیگه نیازی به استفاده از کریر به عنوان صندلی ماشین بچه ندارید و با اندکی تغییر در نوع بستن صندلی روی خودرو، می توانید از سن نوزادی استفاده کنید. اگر هم کودک شما بالای 1 سال داشته باشه، دیگه این قابلیت برای شما استفاده زیادی نخواهد داشت. البته برخی از مدلهای صندلی ماشین ولدان قابلیت تحل وزن تا 36 کیلو رو هم دارند.
  • کمربند و قفل ایمنی: کمربندها و قفل های این صندلی هم از جنس باکیفیت و مناسبی ساخته شده و جنس پلاستیک و قفل کاملا با کیفیت بوده قابل اطمینان هستش.

در مجموع باید گفت که شما با خرید صندلی ماشین کودک ولدون یک محصول با کیفیت چینی با قیمت مناسب رو تهیه می کنید، هر چند صندلی ماشین های با کیفیت بالاتر و البته با قیمت های بیشتر هم در بازار ایران وجود داره که انتخاب اونها به بودجه و شرایط مالی والدین بستگی داره.

5 نقد و بررسی آنچه که باید در مورد برند ولدان ( ولدون ) صندلی ماشین کودک بدانید

  • مینا عسگری2022-09-08 در 8:31 ب.ظ

    با سلام. من این صندلی رو دست دوم گرفتم ،متاسفانه کمربند خود صندلی رو نمیتونم برای بچه ببندم، کمربندها باز شده از صندلی و نمیتونم جاگذاری کنم
    چطور می تونید من را راهنمایی کنید
    ممنون

    پاسخ
    • ninidigi2022-09-09 در 1:27 ب.ظ

      باسلام و عرض ادب
      می تونید صندلی رو بیارید دفتر و اونجا همکاران براتون کمربندش رو درست کنن

      پاسخ
    • Azin2022-10-21 در 3:41 ب.ظ

      سلام کمربند صندلی یک کمی اولش سخت بسته میشد من از گوگل فیلم آموزشی نصب و راه اندازی صندلی ولدونو دیدم خیلی راحت تونستم کمربندشو ببندم پیشنهاد میکنم شما هم فیلم آموزشی رو توی گوگل سرچ کنید

      پاسخ
  • محیا میری2022-10-23 در 6:41 ب.ظ

    یک گیره پلاستیکی با نخ بهش وصل هست که اینجا هم تو عکس اول افتاده.کسی میدونه برای چیست تو دفترچه اش چیزی پیدا نکردم.میشه راهنمایی کنید

    پاسخ
    • ninidigi2022-11-26 در 10:06 ب.ظ

      باسلام
      این قسمت برای تنگ و گشاد کردن کمربند صندلی هستش که بنابر جثه کودک تنظیم میشه

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *